PAKOVANJE KAO INSTRUMENT MARKETING MIKSA
Sažetak
Marketing je koncept poslovanja orijentisan prema kupcima. U ovom konceptu projektovanje proizvoda i usluga počinje od potreba potrošača, a kao cilj delovanja postavlja se zadovoljstvo potrošača. U preduzećima gde je u potpunosti primenjen marketing koncept, o potrošačima ne brine samo odeljenje za marketing već svi zaposleni, radeći sa svešću da rade zbog potrošača. Posvećenost potrošačima u ovim preduzećima posebno se odnosi na zaposlene koji su u direktnom kontaktu sa njima. Marketing koncept dobija sve više pristalica zbog dobrih rezultata koje postiže, a javljaju se i brojne nadogradnje i poboljšanja osnovne ideje.
Ključne reči
Reference
Cvetković, D., Marković, D., Dizajn pakovanja, Beograd, 2002.
Petrašinović, M., Dizajn i pakovanje proizvoda, Privredna komora Srbije, Beograd, 2002
Anđelić, S., Ilić, Đ., Selection of an optimal packing of goods, Četvrta međunarodna naučna konferencija Zapošljavanje, obrazovanje i preduzetništvo (ZOP 2015) Beograd, 2015.
Talović, N., Robu prodaje ambalaža, Beograd, 2009.
Gerege, Lj., Logistika preduzeća, Beograd, 2010.
Quartertly Marketing Journal, Marketing, Časopis za marketing teoriju i praksu, 2002.
Cvetković, D., Dizajn pakovanja, Univerzitet Singidunum, Departman za inženjerski menadžment, Beograd, 2010.
Povratni linkovi
- Trenutno nema povratnih linkova