O časopisu
Fokus i područje delovanja
Menadžment |
Ekonomija |
||
Teorija odlučivanja |
Menadžment informacionih tehnologija |
Makroekonomija |
Finansijsko računovodstvo |
Liderstvo |
Menadžment informacioni sistemi |
Marketing |
Monetarna ekonomija |
Menadžment javnim administracijama |
Elektronsko poslovanje |
Poslovna ekonomija |
Upravljanje investicijama |
Menadžment veštinama |
Poslovna informatika |
Poslovno pravo |
Bankarsko poslovanje |
Strateški menadžment |
Menadžment komunikacija |
Pravo EU |
Finansijska tržišta i berze |
Menadžment stresom |
Proizvodni informacioni sistem |
Komercijalno poznavanje robe |
Preduzetništvo |
Kreativnost u menadžmentu |
Organizacioni razvoj |
Kvantitativni modeli biznisa |
Upravljanje fondovima |
Organizaciono ponašanje |
Menadžment tehnologijama |
Spoljnotrgovinsko poslovanje |
Poslovno planiranje |
Menadžment ljudskim resursima |
Menadžment znanjem |
Međunarodna ekonomija |
Finansijski menadžment |
Menadžment materijalima |
Menadžment kvalitetom |
Osiguranje |
Organizacioni dizajn |
Poslovna etika |
Ekološki menadžment |
Fiskalna ekonomija |
Strategije rasta i razvoja preduzeća |
Krizni menadžment |
Operacioni menadžment |
Strategijski marketing |
Finansijske institucije i tržišta |
Projektni menadžment |
Kvantitativne metode |
Planiranje privrednog razvoja |
Savremeni privredni sistemi |
Menadžment malih i srednjih preduzeća |
Menadžment razvojem |
Portfolio menadžment |
Korporativno upravljanje |
Proizvodni i uslužni menadžment |
Menadžment inovacijama |
Upravljanje rizikom |
Ekonomika EU |
Recenzentski postupak
Svi radovi koji su prijavljeni za objavljivanje u časopisu podležu anonimnoj i nepristrasnoj recenziji.
Na osnovu tematske oblasti rada, glavni urednik časopisa bira dva recenzenta koji imaju osvedočene kompetencije u datoj oblasti i upućuje im poziv e-porukom da prihvate recenziju. Pozivna e-poruka recenzentu sadrži naslov i sažetak rada koji mu se predlaže za recenziju, zajedno sa linkom koji vodi do stranice za recenziju rada na ovom sistemu za upravljanje časopisom, koja sadrži i opciju za pregled rada u celosti. Link do stranice za praćenje recenzije rada na sistemu postoji i na korisničkoj stranici recenzenta, koja mu se prikazuje kada se uspešno prijavi na sistem za upravljanje časopisom.
Ukoliko je prihvatio da obavi recenziju predloženog rada, recenzent ima rok od (standardno) 4 sedmice da rezultate recenzije upiše u Recenzentski obrazac, koji se popunjava na ovom sistemu za upravljanje časopisom.
Urednik prosleđuje autoru koji je prijavio rad odluku i eventualne komentare i zahteve recenzenata e-poštom iz ovog sistema za upravljanje časopisom.
Autor može pratiti status svog rada i na sistemu za upravljanje časopisom putem linka koji je dobio u e-poruci potvrde o prijemu rada i koji se takođe nalazi na njegovoj korisničkoj stranici koja mu se prikazuje kada se uspešno prijavi na sistem za upravljanje časopisom.
Učestalost izdavanja
Časopis izlazi dva puta godišnje - u junu i novembru.
Otvoreni pristup
Ovaj časopis pruža neposredan, otvoreni pristup svojim sadržajima, poštujući princip da naučna i stručna istraživanja treba učiniti slobodno dostupnim javnosti, radi podrške većoj opštoj razmeni znanja.
Misija
Misija naučno-stručnog časopisa "Trendovi u poslovanju" je da naučnim radnicima i priznatim stručnjacima iz oblasti menadžmenta i ekonomije:
- pružimo priliku da svoje naučne i stručne radove učine dostupnim široj naučnoj javnosti;
- olakšamo i učinimo dostupnom razmenu iskustava na planu naučno-stručnog rada;
- da vlastitim naučno-stručnim izdavaštvom damo doprinos opštem društvenom napretku.
Vizija
Naučno-stručni časopis "Trendovi u poslovanju" izdaje Visoka škola za poslovnu ekonomiju i preduzetništvo iz Beograda sa vizijom da u kraćem roku pokrenemo jedan domaći naučni i stručni časopis koji će imati periodiku i koji će se pozicionirati u širem istraživačkom području menadžmenta i ekonomije u Srbiji.