ZNAČAJ RUKOVOĐENJA U CILJU UNAPREĐENJAI PRODAJE TELEKOM SRBIJA A.D.
Sažetak
U radu se analizira značaj vertikalne funkcije (funkcije rukovođenja) u organizacijama na primeru „Telekoma“ A. D. Srbija, a u cilju unapređenja horizontalne funkcije (funkcije prodaje). Svaka organizacija bez obzira da li je njena delatnost prodaja usluga ili prodaja proizvoda za krajnji cilj mora imati dalji rast i razvoj, a na zadovoljstvo vlasnika (privatni ili državni vlasnički kapital), zaposlenih i krajnjih korisnika usluga ili proizvoda. Samo na taj način može ostvariti svoj primarni zadatak, a to je da posluje pozitivno odnosno da preduzme sve mere ka maksimilizaciji profita.
Cilj rada je da ukaže na mere koje treba preduzeti u svrhu poboljšanja prodaje, a od strane rukovodioca odnosno zaposlenih. Neophodno je da organizacija ima kvalitetnu organizacionu strukturu, da postoji detaljna analiza svakog radnog mesta i zadaci koje to radno mesto nosi sa sobom, efikasan i efektivan rad svih poslovnica „Telekoma“ Srbija A.D., podići na što veći nivo motivaciju zaposlenih, nagrađivati svaku inicijativu i nove ideje...
Ključne reči: organizacija, rukovođenje, prodaja, usluge..Ključne reči
Reference
Stevanović, M., Anđelić, S., (2014) „Ekonomika preduzeća“, Izdavački centar za industrijski menadžment ICIM, Visoka poslovna škola strukovnih studija „Prof. Dr Radomir Bojković“ Kruševac, str. 171.
Bajec, J., „Društveni razvoj i mogućnost njegovog merenja“, Savremena administracija, Beograd, str. 5.
Živković, M., (2004) „Ekonomika poslovanja“, Megatrend univerzitet primenjenih nauka, Beograd, str. 115.
Stevanović, M., Gajić, A., Lukić, Lj. (2014) „Organizacija preduzeća“, Izdavački centar za industrijski menadžment ICIM, Visoka poslovna škola strukovnih studija „Prof. Dr Radomir Bojković“ Kruševac, str. 94.
Karavidić, S., Ivković, D., (2012), „Poslovna ekonomija“, PEP, Beograd, str. 47.
Malešević, Đ., (2001), „Rukovođenje teorija i praksa“, FON, Beograd
www.telekom.rs
Godišnji izveštaj o poslovanju Telekom Srbija za 2013. godinu
Gambrioža, P., (20109, „Menadžment ljudskih resursa“, Beograd, str. 5.
Jobber, D., and Lancaster, G., (2003), Selling and Sales Management“, London, Pearson Education
Kolarić, B., (2010), „Značaj inovacija i njihova primena u telekomunikacionom sektoru Srbije“, TELFOR, Beograd, str. 107.
Povratni linkovi
- Trenutno nema povratnih linkova