KREDITNA POLITIKA PREDUZEĆA

Slavica Slavoljub Anđelić

Sažetak


Sažetak

Kreditnom politikom preduzeća unapređuje se ukupna marketinška aktivnost preduzeća. Problem se javlja u tome što je kreditna prodaja dosta skupa za mali biznis. Kreditna politika preduzeća može da predstavlja kritičan faktor uspeha za određena preduzeća. Ekonomski uslovi, cena proizvoda, kvalitet proizvoda, koeficijent obrta zaliha, troškovi kapitala i kreditna politika preduzeća utiču na iznos potraživanja preduzeća. Svi ovi uticaji moraju se celovito sagledati. Odluke koje se donose na kreditiranje kupaca nameću posebne obaveze i porebu serioznog pristupa ovom segmentu upravljanja.

 


Ključne reči


kreditna politika; cena proizvoda; ekonomski uslovi

Reference


J. Van Horne, Osnove finansijskog menadžmenta, MATE, Zagreb, 2002.

Đelošević, I., Mala i srednja preduzeća – srce konkurentske prednosti, Ekonomski signali 3, septembar 2006.

S. Ostojić, Obrtna sredstva u malom biznisu, Megatrend univerzitet, Beograd, 2010.

J. Van Horne, Finansijsko upravljanje i politika, MATE, Zagreb, 1993.

Malešević, Đ., Kreiranje finansijskih izveštaja u funkciji odlučivanja, Simpozijum, Banja Vrućica, 2001.


Ceo tekst: PDF

Povratni linkovi

  • Trenutno nema povratnih linkova


Copyright ⓒ 2013 ..: Visoka škola za poslovnu ekonomiju i preduzetništvo - Beograd :..