EKSTERNA POSLOVNA KOMUNIKACIJA U FUNKCIJI UNAPREĐENJA POSLOVANJA ORGANIZACIJA
Sažetak
Komunikacija sa klijentima je od velikog značaja za uspešan rad organizacija, pogotovo sada kada je u našoj zemlji, tržište liberalizovano i na njemu postoji ogromna konkurencija gde se organizacije bore za pažnju i poverenje svakog klijenta. Dobra komunikacija sa klijentima je od presudne važnosti za poslovanje organizacija i treba znati da je klijent najvažnija osoba, da je zadovaljavanje potreba za određenom uslugom svrha rada organizacije. Komunikacija sa klijentom treba da se zasniva na uzajamnom uvažavanju i poverenju
Ključne reči
komunikacija, organizacija, direktna komunikacija.
Reference
Milašin Milanović, Izazovi marketinga u pošti i telekomunikacijama, Institut ekonomskih nauka, Beograd, 2001.
Miljojko Bazić, Savremeni odnosi s javnošću, Naučna KMD, Beograd, 2010, str. 182.
Marina Marković, Poslovna komunikacija : sa poslovnim bontonom, Klio, Beograd, 2003.str.213.
Povratni linkovi
- Trenutno nema povratnih linkova
Copyright ⓒ 2013 ..: Visoka škola za poslovnu ekonomiju i preduzetništvo - Beograd :..