VAŽNOST DRUŠTVENIH MREŽA ZA PROMOCIJU MALIH I SREDNJIH PREDUZEĆA

Slavica Ostojić, Dejan Ilić, Nemanja Damnjanović

Sažetak


Tržišno orijentisana mala i srednja  preduzeća proizvode proizvode u skladu sa zahtevima potrošača. Izvori konkurentne prednosti malih i srednjih preduzeća jesu niska cena, inovativnost i brzina. Internet omogućava malim i srednjim preduzećima prisustvo na globalnom tržištu po znatno nižim troškovima i podstiče interaktivnostsa potrošačima. Preduzeća koja komuniciraju sa potrošačima brže se adaptiraju i prilagođavaju proizvodni program potrebama i željama potrošača. Društvene mreže Facebook, You Tub i Twitter postale su značajne i neizostavan deo prezentacije i komunikacije preduzeća sa okruženjem.


Ključne reči


: mala i srednja preduzeća, društvene mreže

Reference


Ostojić, S., Obrtna sredstva u malom biznisu, Univerzitet Megatrend, Beograd, 2010.god, ISBN 978-86-7747-400-3, str. 17-36.

http//www.d-design.hr/marketing.html, preuzeto 02.02.2014.god. u 10:45

http//www.sk.rs/2009/02/skin05.html, preuzeto 01.02.2014.god. u 17:45

http//bif.rs./2013/društvene-mreze-i-marketing-n, preuzeto 07.02.2014.god. u 17:00

http//pc.pcpressrs./arhiva/tekst, preuzeto 07.02.2014.god. u 16:15

http//www.bizniscentar.net/reklamiranje-na-facebo., preuzeto 02.02.2014.god. u 10:15

http/www.bug.hr/vijesti/500.milijuna.

korisnika-twi

http//www.stefanjocic.com/2012/01./14/

Staje-to-tw, preuzeto 01.02.2014.god. u 18:23

http//www.informatologija.net/blog/91-vremenska, preuzeto 07.02.2014.god. u 19:30

http//wwwdmedia.hr/online-marketing/im8-mark, preuzeto 31.01.2014.god. u 19:13

http//www.b92.net/tehnopolis/aktuelno, preuzeto 08.02.2014.god. u 09:30

Rakić, B., Rakić, M., Radikalne

promene – primena marketinga u organizacijama i privredi u procesu globalizacije, Zbornik radova: „Radikalne promene u preduzećima i privredi u uslovima globalizacije“, Međunarodni naučni skup, Beograd, 2003., str. 95-104.

Rakić, M., Rakić, B., Uticaji relacionog marketinga na poboljšanje efikasnosti organizacija, Zbornik radova:“ „Poboljšanje efektivnosti i efikasnosti preduzeća i privrede“, Međunarodni naučni skup, Megatrend univerzitet, Beograd, 2007., str. 151-156.


Ceo tekst: PDF

Povratni linkovi

  • Trenutno nema povratnih linkova


Copyright ⓒ 2013 ..: Visoka škola za poslovnu ekonomiju i preduzetništvo - Beograd :..