MARKETING STRATEGIJE U FUNKCIJI KONKURENTNOSTI PREDUZEĆA U REPUBLICI SRPSKOJ
Sažetak
Ključne reči
Reference
Bagarić I., Menadžment informacionih tehnologija, Univerzitet Singidunum, Beograd, 2010., str.34.
Grković M., Izbor strategije je ključan za velika postignuća, Sveučilište u Mostaru, Mostar, 2012., str.45.
Milisavljević M., Strategijski marketing, Ekonomski fakultet Univerziteta u Beogradu, 2010., str.67.
Milisavljević M., Todorović J., Marketing strategija, Ekonomski fakultet Univerziteta u Beogradu, Beograd, 2018., str. 48.
Philip K., From Products to customers to the Human Spirits, New York, 2010., p.p. 36 – 37.
Philip K., Kevin L.K., Alexander C., Marketing Management, seventh edition, New York, 2021., p.p. 12 – 13.
West D., Ford J., Ibrahim E., Strategic Marketing Creating Competitive Advantage, 2 Edition, Oxford University Press, 2010., p.p. 18 – 19.
Povratni linkovi
- Trenutno nema povratnih linkova