UPRAVLJANJE ZNANJEM KAO DETERMINANTA ZADOVOLJSTVA POSLOM
Sažetak
Razvoj tehnike, tehnologije, komunikacije i saobraćaja doprineo je da sve organizacije poseduju iste ili slične materijalne resurse koje koriste u procesu rada. Razlika između organizacija ogleda se u ljudskim resursima, odnosno u zaposlenima. Zaposleni nisu dovoljni za prevagu nad konkurencijom. Za uspostavljanje liderskog položaja nad konkurentima potrebni su zaposleni koji poseduju znanje, sposobnosti i veštine koje su od kritičnog značaja za uspešnost organizacije. Iz navedenog razloga, sve više organizacija, akcenat stavlja na identifikovanje, usavršavanje i zadržavanje zaposlenih sa “kritičnim zanjem”. Radi uspešnosti organizacie u ovoj nameri potrebno je da postoji razvijen sistem upravljanja znanjem u radnom okruženju. Cilj istraživanja u ovom radu je identifikovanje međuzavisnosti elemenata koji determinišu procese upravljanja znanjem i zadovoljstva poslom. Empirijsko istraživanje sprovedeno je 2021. godine u organizacionim jedinicama Ministarstva odbrane Republike Srbije na uzorku od 58 ispitanika, korišćenjem metode anketiranja. Rezultati istraživanja pokazuju da postoji međuzavisnost između posmatranih parametara, a njihovo tumačenje predstavljeno je u samom radu.
Ključne reči
Povratni linkovi
- Trenutno nema povratnih linkova