Misija
Misija naučno-stručnog časopisa "Trendovi u poslovanju" je da naučnim radnicima i priznatim stručnjacima iz oblasti menadžmenta i ekonomije:
- pružimo priliku da svoje naučne i stručne radove učine dostupnim široj naučnoj javnosti;
- olakšamo i učinimo dostupnom razmenu iskustava na planu naučno-stručnog rada;
- da vlastitim naučno-stručnim izdavaštvom damo doprinos opštem društvenom napretku.
Vizija
Naučno-stručni časopis "Trendovi u poslovanju" izdaje Visoka škola za poslovnu ekonomiju i preduzetništvo iz Beograda sa vizijom da u kraćem roku pokrenemo jedan domaći naučni i stručni časopis koji će imati periodiku i koji će se pozicionirati u širem istraživačkom području menadžmenta i ekonomije u Srbiji, a na duži rok, nakon što Časopis bude kategorisan od nadležnih institucija, da Časopis dobije i međunarodnu afirmaciju.
Učestalost izdavanja
Časopis izlazi dva puta godišnje - u junu i novembru.
Otvoreni pristup
Ovaj časopis pruža neposredan, otvoreni pristup svojim sadržajima, poštujući princip da naučna i stručna istraživanja treba učiniti slobodno dostupnim javnosti, radi podrške većoj opštoj razmeni znanja.
Postupak recenzije
Svi radovi koji su prijavljeni za objavljivanje u časopisu podležu anonimnoj i nepristrasnoj recenziji.
Na osnovu tematske oblasti rada, glavni urednik časopisa bira dva recenzenta koji imaju osvedočene kompetencije u datoj oblasti i upućuje im poziv e-porukom da prihvate recenziju. Pozivna e-poruka recenzentu sadrži naslov i sažetak rada koji mu se predlaže za recenziju, zajedno sa linkom koji vodi do stranice za recenziju rada na ovom sistemu za upravljanje časopisom, koja sadrži i opciju za pregled rada u celosti. Link do stranice za praćenje recenzije rada na sistemu postoji i na korisničkoj stranici recenzenta, koja mu se prikazuje kada se uspešno prijavi na sistem za upravljanje časopisom.
Ukoliko je prihvatio da obavi recenziju predloženog rada, recenzent ima rok od (standardno) 4 sedmice da rezultate recenzije upiše u Recenzentski obrazac, koji se popunjava na ovom sistemu za upravljanje časopisom.
Urednik prosleđuje autoru koji je prijavio rad odluku i eventualne komentare i zahteve recenzenata e-poštom iz ovog sistema za upravljanje časopisom.
Autor može pratiti status svog rada i na sistemu za upravljanje časopisom putem linka koji je dobio u e-poruci potvrde o prijemu rada i koji se takođe nalazi na njegovoj korisničkoj stranici koja mu se prikazuje kada se uspešno prijavi na sistem za upravljanje časopisom.
Tematske oblasti
Menadžment | Ekonomija | ||
Teorija odlučivanja | Menadžment informacionih tehnologija | Makroekonomija | Finansijsko računovodstvo |
Liderstvo | Menadžment informacioni sistemi | Marketing | Monetarna ekonomija |
Menadžment javnim administracijama | Elektronsko poslovanje | Poslovna ekonomija | Upravljanje investicijama |
Menadžment veštinama | Poslovna informatika | Poslovno pravo | Bankarsko poslovanje |
Strateški menadžment | Menadžment komunikacija | Pravo EU | Finansijska tržišta i berze |
Menadžment stresom | Proizvodni informacioni sistem | Komercijalno poznavanje robe | Preduzetništvo |
Kreativnost u menadžmentu | Organizacioni razvoj | Kvantitativni modeli biznisa | Upravljanje fondovima |
Organizaciono ponašanje | Menadžment tehnologijama | Spoljnotrgovinsko poslovanje | Poslovno planiranje |
Menadžment ljudskim resursima | Menadžment znanjem | Međunarodna ekonomija | Finansijski menadžment |
Menadžment materijalima | Menadžment kvalitetom | Osiguranje | Organizacioni dizajn |
Poslovna etika | Ekološki menadžment | Fiskalna ekonomija | Strategije rasta i razvoja preduzeća |
Krizni menadžment | Operacioni menadžment | Strategijski marketing | Finansijske institucije i tržišta |
Projektni menadžment | Kvantitativne metode | Planiranje privrednog razvoja | Savremeni privredni sistemi |
Menadžment malih i srednjih preduzeća | Menadžment razvojem | Portfolio menadžment | Korporativno upravljanje |
Proizvodni i uslužni menadžment | Menadžment inovacijama | Upravljanje rizikom | Ekonomika EU |