Virtualnom stvarnošću do dobrog biznisa

Autori

  • Predrag Mošorinski Tehnička škola, Zrenjanin

Ključne reči:

elektronsko poslovanje

Apstrakt

Virtuelna ekonomija je razvijena na dobroj interakciji između korisnika u virtuelnom  svetu. Kao što je biznis konkurentan u realnom svetu, takođe je konkurentan i u virtuelnom. Mnoge kompanije danas uključuju virtuelno okruženje kao novu formu oglašavanja. Mnoge su prednosti korišćenja ovih metoda komercijalizacije. Korišćenje oglašavanja kroz virtuelni svet je relativno nova ideja, obzirom da je i virtuelni svet relativno nova tehnologija. Prema trgovačkoj kompaniji Virtuelni svetski menadžment, investicije u virtuelni sektor u USA su bile 425 miliona US dolara tokom 2007, a tokom 2008 594 miliona US dolara. Tokom prošle godine ulaganja su prešla 1 milijardu US dolara. U Republici Srbiji investiranje u marketing i virtuelne reklame je uloženo ~840 miliona eura u poslednjih nekoliko godina.

Reference

Bibliografija

Qusay, Hassan, „Demystifying Cloud Computing“, The Journal of Defense Software Engineering, Jan-feb, 2011, 16-21.

Skala Karolj, Davidović Davor, Afgan Enis, Sović Ivan, Šojat Zorislav, „ Scalable Distributed Computing Hierarchy; Cloud, Fog and Dew Computing“, Open Journal of Cloud Computing, 2015, 16-24.

Plančak M., Lužanin O., „Inovativni razvoj proizvoda“, 145009- Tempus-2008-Rs-Jphes, Novi Sad, 2010.

Kunwoo l., „Principles of CAD/CAM/CAE Systems“, Addison Wesley Longman, ISBN 0-201-38036-6, 1999.

Stroud I., Xirouchakis P., STL and extensions, „Advances in Engineering Software“, 31, pp.83-95,2000.

Ford-virtual-3D-cav…, dec.2014

LiveTV, sports channels, oct. 2014

Đorđević, D.,&Ćoćkalo,D., „Osnove marketinga“, Univerzitet u Novom Sadu, Tehnički fakultet „Mihajlo Pupin“, Zrenjanin, 2004.

www.m-metrix.com

Preuzimanja

Objavljeno

04.07.2016.

Broj časopisa

Sekcija

Elektronsko poslovanje