Virtualnom stvarnošću do dobrog biznisa
Sažetak
Virtuelna ekonomija je razvijena na dobroj interakciji između korisnika u virtuelnom svetu. Kao što je biznis konkurentan u realnom svetu, takođe je konkurentan i u virtuelnom. Mnoge kompanije danas uključuju virtuelno okruženje kao novu formu oglašavanja. Mnoge su prednosti korišćenja ovih metoda komercijalizacije. Korišćenje oglašavanja kroz virtuelni svet je relativno nova ideja, obzirom da je i virtuelni svet relativno nova tehnologija. Prema trgovačkoj kompaniji Virtuelni svetski menadžment, investicije u virtuelni sektor u USA su bile 425 miliona US dolara tokom 2007, a tokom 2008 594 miliona US dolara. Tokom prošle godine ulaganja su prešla 1 milijardu US dolara. U Republici Srbiji investiranje u marketing i virtuelne reklame je uloženo ~840 miliona eura u poslednjih nekoliko godina.
Ključne reči
Reference
Bibliografija
Qusay, Hassan, „Demystifying Cloud Computing“, The Journal of Defense Software Engineering, Jan-feb, 2011, 16-21.
Skala Karolj, Davidović Davor, Afgan Enis, Sović Ivan, Šojat Zorislav, „ Scalable Distributed Computing Hierarchy; Cloud, Fog and Dew Computing“, Open Journal of Cloud Computing, 2015, 16-24.
Plančak M., Lužanin O., „Inovativni razvoj proizvoda“, 145009- Tempus-2008-Rs-Jphes, Novi Sad, 2010.
Kunwoo l., „Principles of CAD/CAM/CAE Systems“, Addison Wesley Longman, ISBN 0-201-38036-6, 1999.
Stroud I., Xirouchakis P., STL and extensions, „Advances in Engineering Software“, 31, pp.83-95,2000.
Ford-virtual-3D-cav…, dec.2014
LiveTV, sports channels, oct. 2014
Đorđević, D.,&Ćoćkalo,D., „Osnove marketinga“, Univerzitet u Novom Sadu, Tehnički fakultet „Mihajlo Pupin“, Zrenjanin, 2004.
www.m-metrix.com
Povratni linkovi
- Trenutno nema povratnih linkova