MOĆ KOMUNIKACIJE KAO FAKTOR UPRAVLJANJA LJUDSKIM RESURSIMA
Ključne reči:
komunikacija, poslovna i organiziaciona kultura, upravljanje, menadžment, ljudski resursiApstrakt
Upravljanje ljudskim resursima nesumljivo je vrlo složen naučni poduhvat. Naročito je složeno nalaženje interaktivnih veza između upravljanja resursima u jednoj organizaciji i razvoja sistema komunikacionih veza što se manifestuje kroz nivo poslovne i organizacione kulture.
U radu smo pokušali da na osnovu teorijskih i empirijskih saznanja ukažemo na značaj komunikacije za razvoj i upravljanje ljudskim resursima u privrednim društvima i drugim institucijama. Na osnovu tih saznanja naročito dolazimo do konstatacije da je vešto saopštena, prava informacija, sa jasnim ciljem, u pravo vreme i na pravom mestu, često presudna za gotovo sva kvalitetna poslovna rešenja i odlučivanja. Samim tim, ona je od izuzetnog značaja i za razvoj i upravljanje ljudskim resursima.Reference
] Bazić M., (2005), Veština komuniciranja, Fakultet za trgovinu i bankarstvo „Janićije i Danica Karić“ Beograd, str. 125-173.
] Bikingem M., Kofman K., (2005), Zaboravite pravila – šta to najbolji menadžeri sveta rade drugačije od vas, Agrosistem, Beograd, str. 55.
] Karavidić S., Čukanović Karavidič M., (2012), Menadžement, PEP, Beograd, str 159.
] Kreč D., i dr., (1972), Pojedinac u društvu, Zavod za udžbenike i nastavna sredstva Srbije, Beograd, str. 280-479.
] Miljević M., (2010), Poslovna etika i komuniciranje, Univerzitet Singidunum, Beograd, str. 284-285.
] Mutavdžić D., (1999), Kulutura ophođenja, TOK, Kruševac, str. 17-18.
] Pavlović Đ., (2009), Poslovna komuniakcija, Reč recezenta Prof. dr Dušana Janičića, Beograd, str. 4.
] Robins S.P., Kulter M., (2005), Menadžent, Delta status, Beograd, str.264.
Preuzimanja
Objavljeno
Broj časopisa
Sekcija
Licenca
- Autori su saglasni da se autorska prava za ovaj rad prenose na Urednika/Izdavača.
- Autori zadržavaju pravo da budu naznačeni uvek kada se rad objavi u celosti ili u delovima.
- Autori mogu koristiti rad u nastavne i nekomercijalne svrhe bez traženja dozvole od Izdavača.