Značaj i odnos mobilnog i e-mail marketinga
Ključne reči:
direktna marketing komunikacija, digitalni marketing, mobilni marketing, e-mail marketingApstrakt
Digitalni marketing predstavlja osnovnu infrastrukturu za savremeno preduzetništvo. Potencijal panorame digitalnih servisa koji su dostupni, otvara nove mogućnosti u netradicionalnom obliku preduzetništva koji svoje uporište traži u razvijanju novog modela savremenog preduzetništva. Pod tim kanalima se, između ostalih, podrazumevaju mobilna i e-mail marketing komunikacija. Oba pomenuta digitalna kanala se smatraju apsolutno neophodnim za organizaciju modernog poslovanja, a koja su se do skora smatrala potpuno razdvojenim vidovima marketing komunikacije. Međutim, napretkom tehnologije je došlo do njihove obostrane praktične dopune, pa čak i sjedinjavanja.Reference
http://grandapps.blogspot.com/2013/04/mobile-apps-chiropractors.html
http://www.responsys.com/blogs/nsm/mobile-marketing/19-mobile-marketing-stats-will-blow-mind/
http://www.slideshare.net/momosrbija/mobilni-marketing-kako-pogoditi-u-centar
https://www.salesforce.com/blog/2013/07/email-marketing-stats.html
http://blog.getvero.com/email-marketing-statistics/
http://xdxy.com/forecast-us-email-marketing-spend-2011-to-2016/
http://www.statista.com/statistics/256686/projected-tablet-use-in-eu-5/
https://www.youtube.com/watch?v=nhvzE1mnTZM
http://heidicohen.com/67-mobile-facts-from-2013-research-charts/
http://www.cisco.com/c/en/us/solutions/collateral/service-provider/visual-networking-index vni/white_paper_c11-520862.html
Preuzimanja
Objavljeno
Broj časopisa
Sekcija
Licenca
- Autori su saglasni da se autorska prava za ovaj rad prenose na Urednika/Izdavača.
- Autori zadržavaju pravo da budu naznačeni uvek kada se rad objavi u celosti ili u delovima.
- Autori mogu koristiti rad u nastavne i nekomercijalne svrhe bez traženja dozvole od Izdavača.