Značaj i odnos mobilnog i e-mail marketinga

Autori

  • Marko Trišić Visoka poslovna škola strukovnih studija 'Prof dr. Radomir Bojković'"
  • Ljubiša Lukić Visoka poslovna škola strukovnih studija 'Prof dr. Radomir Bojković'"
  • Branimir Trišić

Ključne reči:

direktna marketing komunikacija, digitalni marketing, mobilni marketing, e-mail marketing

Apstrakt

Digitalni marketing predstavlja osnovnu infrastrukturu za savremeno preduzetništvo. Potencijal panorame digitalnih servisa koji su dostupni, otvara nove mogućnosti u netradicionalnom obliku preduzetništva koji svoje uporište traži u razvijanju novog modela savremenog preduzetništva. Pod tim kanalima se, između ostalih, podrazumevaju mobilna i e-mail marketing komunikacija. Oba pomenuta digitalna kanala se smatraju apsolutno neophodnim za organizaciju modernog poslovanja, a koja su se do skora smatrala potpuno razdvojenim vidovima marketing komunikacije. Međutim, napretkom tehnologije je došlo do njihove obostrane praktične dopune, pa čak i sjedinjavanja.

Reference

Preuzimanja

Objavljeno

07.12.2015.

Broj časopisa

Sekcija

Marketing