KREDITNA POLITIKA PREDUZEĆA

Autori

  • Slavica Slavoljub Anđelić "Visoka poslovna škola strukovnih studija "prof. dr Radomir Bojković"

Ključne reči:

kreditna politika, cena proizvoda, ekonomski uslovi

Apstrakt

Sažetak

Kreditnom politikom preduzeća unapređuje se ukupna marketinška aktivnost preduzeća. Problem se javlja u tome što je kreditna prodaja dosta skupa za mali biznis. Kreditna politika preduzeća može da predstavlja kritičan faktor uspeha za određena preduzeća. Ekonomski uslovi, cena proizvoda, kvalitet proizvoda, koeficijent obrta zaliha, troškovi kapitala i kreditna politika preduzeća utiču na iznos potraživanja preduzeća. Svi ovi uticaji moraju se celovito sagledati. Odluke koje se donose na kreditiranje kupaca nameću posebne obaveze i porebu serioznog pristupa ovom segmentu upravljanja.

 

Reference

J. Van Horne, Osnove finansijskog menadžmenta, MATE, Zagreb, 2002.

Đelošević, I., Mala i srednja preduzeća – srce konkurentske prednosti, Ekonomski signali 3, septembar 2006.

S. Ostojić, Obrtna sredstva u malom biznisu, Megatrend univerzitet, Beograd, 2010.

J. Van Horne, Finansijsko upravljanje i politika, MATE, Zagreb, 1993.

Malešević, Đ., Kreiranje finansijskih izveštaja u funkciji odlučivanja, Simpozijum, Banja Vrućica, 2001.

Preuzimanja

Objavljeno

07.12.2015.

Broj časopisa

Sekcija

Poslovna ekonomija