KREDITNA POLITIKA PREDUZEĆA
Ključne reči:
kreditna politika, cena proizvoda, ekonomski usloviApstrakt
Sažetak
Kreditnom politikom preduzeća unapređuje se ukupna marketinška aktivnost preduzeća. Problem se javlja u tome što je kreditna prodaja dosta skupa za mali biznis. Kreditna politika preduzeća može da predstavlja kritičan faktor uspeha za određena preduzeća. Ekonomski uslovi, cena proizvoda, kvalitet proizvoda, koeficijent obrta zaliha, troškovi kapitala i kreditna politika preduzeća utiču na iznos potraživanja preduzeća. Svi ovi uticaji moraju se celovito sagledati. Odluke koje se donose na kreditiranje kupaca nameću posebne obaveze i porebu serioznog pristupa ovom segmentu upravljanja.
Reference
J. Van Horne, Osnove finansijskog menadžmenta, MATE, Zagreb, 2002.
Đelošević, I., Mala i srednja preduzeća – srce konkurentske prednosti, Ekonomski signali 3, septembar 2006.
S. Ostojić, Obrtna sredstva u malom biznisu, Megatrend univerzitet, Beograd, 2010.
J. Van Horne, Finansijsko upravljanje i politika, MATE, Zagreb, 1993.
Malešević, Đ., Kreiranje finansijskih izveštaja u funkciji odlučivanja, Simpozijum, Banja Vrućica, 2001.
Preuzimanja
Objavljeno
Broj časopisa
Sekcija
Licenca
- Autori su saglasni da se autorska prava za ovaj rad prenose na Urednika/Izdavača.
- Autori zadržavaju pravo da budu naznačeni uvek kada se rad objavi u celosti ili u delovima.
- Autori mogu koristiti rad u nastavne i nekomercijalne svrhe bez traženja dozvole od Izdavača.