Web analitika društvenih mreža
Ključne reči:
direktna marketing komunikacija, internet marketing, društvene mreže, web analitika, Facebook, Twitter, Google AnalyticsApstrakt
Pravilna orijentacija i upotreba društvenih mreža, kao što su Facebook i Twitter, i njihovo svrsishodno usmerenje u marketing napore, predstavlja ozbiljan zadatak koji zavređuje punu posvećenost i analitičnost. Internet alati poput Google Analytics-a predstavljaju neophodne rekvizite u baratanju usmerenjem, određivanjem prioriteta i pronalaženjem najboljih metoda u društvenim mrežama, koji se koriste za pospešivanje promocije na Internetu. Bez obzira na veličinu, vrstu i delatnost preduzeća, pravilno interpretirani detalji pronađeni u mnoštvu dostupnih podataka, jesu oni koji presuđuju i određuju tok promotivnog uspeha.
Preuzimanja
Objavljeno
17.10.2014.
Broj časopisa
Sekcija
Elektronsko poslovanje
Licenca
- Autori su saglasni da se autorska prava za ovaj rad prenose na Urednika/Izdavača.
- Autori zadržavaju pravo da budu naznačeni uvek kada se rad objavi u celosti ili u delovima.
- Autori mogu koristiti rad u nastavne i nekomercijalne svrhe bez traženja dozvole od Izdavača.