Web analitika društvenih mreža

Autori

  • Marko Trišić
  • Ljubiša Lukić
  • Bojan Milosavljević

Ključne reči:

direktna marketing komunikacija, internet marketing, društvene mreže, web analitika, Facebook, Twitter, Google Analytics

Apstrakt

Pravilna orijentacija i upotreba društvenih mreža, kao što su Facebook i Twitter, i njihovo svrsishodno usmerenje u marketing napore, predstavlja ozbiljan zadatak koji zavređuje punu posvećenost i analitičnost. Internet alati poput Google Analytics-a predstavljaju neophodne rekvizite u baratanju usmerenjem, određivanjem prioriteta i pronalaženjem najboljih metoda u društvenim mrežama, koji se koriste za pospešivanje promocije na Internetu. Bez obzira na veličinu, vrstu i delatnost preduzeća, pravilno interpretirani detalji pronađeni u mnoštvu dostupnih podataka, jesu oni koji presuđuju i određuju tok promotivnog uspeha.

Preuzimanja

Objavljeno

17.10.2014.

Broj časopisa

Sekcija

Elektronsko poslovanje