Liderstvo kao deo menadzmenta preduzeća u današnjem svetu
Ključne reči:
liderstvo, menadzment, kvalitetApstrakt
Stalne promene naglašavaju rastući značaj liderstva, menadžmenta, efektivnih radnih odnosa, timskog rada, stvaranja partnerstava (u okviru i izvan organizacije). Na promene su direktno uticali zahtevi za cenom proizvoda, kvalitetom, isporukom itd., koji su rezultat faktora neočekivanih promena konkurentnog tržišnog okruženja, globalizacije tržišta, raznovrsnih zahteva kupaca i kraćeg životnog veka proizvoda. Sve više kompanija se suočava sa klijentima, koji imaju sve veće zahteve i sa sve većim zahtevima isporuke. To zahteva brzinu, fleksibilnost i odgovornost od strane proizvođača. Bez automatizacije i sofisticirane kontrole, potrebe korisnika ne mogu da budu ispunjene. Uspešne organizacije razvijaju liderstvo i menadžment. Uspešni lideri su fokusirani na viziju, promene, zadovoljstvo potrošača i ostalih poslovnih partnera, rezultate, poboljšanje interpersonalnih odnosa.
Preuzimanja
Objavljeno
Broj časopisa
Sekcija
Licenca
- Autori su saglasni da se autorska prava za ovaj rad prenose na Urednika/Izdavača.
- Autori zadržavaju pravo da budu naznačeni uvek kada se rad objavi u celosti ili u delovima.
- Autori mogu koristiti rad u nastavne i nekomercijalne svrhe bez traženja dozvole od Izdavača.