STRATEGIJSKI PRISTUP PLANIRANJU PROPAGANDNIH AKTIVNOSTI
Sažetak
Privredna propaganda ima dugu istoriju, korišćena je u različite svrhe i sa različitim ciljevima, ali njenom primenom su oduvek postizani dobri rezultati u ostvarivanju uticaja na ciljnu grupu ka kojoj je usmerena. Ona je “najvidljivija” marketinška aktivnost preduzeća.
U savremenoj tržišnoj privredi neophodan je strategijski pristup planiranju privredne propagande kao instrumenta promocionog miksa. Prilikom planiranja propagandnih aktivnosti polazi se od analize sredine u kojoj preduzeće obavlja svoju poslovnu aktivnost i potencijala preduzeća, odnosno sposobnosti i ograničenja. Na osnovu te analize moguće je definisati realne ciljeve preduzeća a samim tim i marketing ciljeve.
Cilj ovog rada je da ukaže na značaj planiranja privredne propagande koji se ispoljava pre svega u oklanjanju stihijnosti i utiče na kontrolu promotivnih aktivnosti.
Ključne reči
Reference
Martinović M., Martinović S., Strategijsko preduzetništvo u budućnosti – teorijski pogled, Trendovi u poslovanu, Visoka poslovna škola strukovnih studija „Prof. dr Radomir Bojković“, Kruševac, br.11, sves. 1, 2018, pp. 101
Ognjanov G., Integrisane marketinške komunikacije, Ekonomski fakultet, Beograd, 2019, pp. 170
Kotler, P., Marketing Managment, Prentice Hall, New Jersey, 2016, pp. 590
Dimitrijević Lj., Cogoljević M., Marketing, Visoka škola za poslovnu ekonomiju i preduzetništvo, Beograd, 2018, pp. 170
Schultz D., Martin D., Brown W., Strategic Advertising Campaigns, NTC Business Books, Illinois, 1994, pp. 87
Kotler P., Marketing menadžment, Prentice-Hall international Editions, New Jersey, 2006, str. 618
Sandage H., Fryburger V., Advertising Theory and Practice, Richard D. Irwin, Illinois, 1975, pp. 87
Engel J., Warshaw M., Kinnear T., Promotional Strategy, Irwin, Illinois, 1994, pp. 36
Salai S., Hegediš I., Gubor A., Marketing komuniciranje, Ekonomski fakultet, Subotica, 2017, pp. 213
Vračar D., Strategije tržišnog komuniciranja, Ekonomski fakultet, Beograd, 2017, pp. 233
Vračar D., Strategije tržišnog komuniciranja, Ekonomski fakultet, Beograd, 2017, pp. 234
Kotler P., Marketing menadžment, Prentice-Hall international Editions, New Jersey, 2016, pp. 366
Salai S., Hegediš I., Gubor A., Marketing komuniciranje, Ekonomski fakultet, Subotica, 2017, pp. 218
Povratni linkovi
- Trenutno nema povratnih linkova