Analiza veleprodajnog tržišta telekomunikacija u Republici Srbiji
Sažetak
Svaka organizacija ima specifične ciljeve, politiku i procedure kupovine, organizacione strukture i sisteme. U principu, poslovni kupci teže da ostvare najveći paket koristi (ekonomske, tehničke, uslužne i društvene) u odnosu na troškove tržišne ponude. Podsticaj poslovnom kupcu za kupovinu biće relativno veći racio percipirane koristi i troškova. Poslovno tržište sastoji se od svih organizacija koje nabavljaju robu i usluge koje koriste u proizvodnji druge robe i usluga koje potom prodaju, iznajmljuju ili dobavljaju drugima. Veći iznos novca i više artikala uključeno je u prodaju poslovnim kupcima nego u prodaju potrošačima.
Ključne reči
Reference
Collins, M, 1996, Breaking into the Big Leagues, American Demographics,
Dawar N, Vandenbosch, 2004, The Seller’s Hidden Adventage, MIT Sloan Management Review,
Evans, J. R. and Berman, B., 1997, Marketing, SAD: Prentice Hall Int Environment and the Community, 2000, London: Tesco Plc
ERG Common Position on Wholesale Bitstream Access, ERG (03) 33rev2, 2005, Brussels
Gilbert J, 2004, Small but Mighty, Salese – Marketing Management,
Kotler,F, 2008, Princii marketinga ,Beograd,
Kotler F, Keler K, 2006, Marketing meadžment, Data status, Beograd,
Milisavljević, M, 2000, Marketing, Savremena administracija, Beograd,
Rakita B, 2001, Međunarodni marketing, Ekonomski fakultet, Beograd,
Robinson, P, Faris, Č, 1967, Industrial Buying and Creative Marketing, Allyn & Bacon, Boston,
https://www.ratel.rs/cyr/page/cyr-analize-trzista (izveštaj o analizi veleprodajnog tržišta središnjeg pristupa koji se pruža na fiksnoj lokaciji za proizvode za masovno tržište, Beograd 2019., pristupljeno 24.07.2019.)
Povratni linkovi
- Trenutno nema povratnih linkova