EKSTERNA POSLOVNA KOMUNIKACIJA U FUNKCIJI UNAPREĐENJA POSLOVANJA ORGANIZACIJA
Ključne reči:
komunikacija, organizacija, direktna komunikacija.Apstrakt
Komunikacija sa klijentima je od velikog značaja za uspešan rad organizacija, pogotovo sada kada je u našoj zemlji, tržište liberalizovano i na njemu postoji ogromna konkurencija gde se organizacije bore za pažnju i poverenje svakog klijenta. Dobra komunikacija sa klijentima je od presudne važnosti za poslovanje organizacija i treba znati da je klijent najvažnija osoba, da je zadovaljavanje potreba za određenom uslugom svrha rada organizacije. Komunikacija sa klijentom treba da se zasniva na uzajamnom uvažavanju i poverenjuReference
Milašin Milanović, Izazovi marketinga u pošti i telekomunikacijama, Institut ekonomskih nauka, Beograd, 2001.
Miljojko Bazić, Savremeni odnosi s javnošću, Naučna KMD, Beograd, 2010, str. 182.
Marina Marković, Poslovna komunikacija : sa poslovnim bontonom, Klio, Beograd, 2003.str.213.
Preuzimanja
Objavljeno
21.06.2014.
Broj časopisa
Sekcija
Menadžment komunikacija
Licenca
- Autori su saglasni da se autorska prava za ovaj rad prenose na Urednika/Izdavača.
- Autori zadržavaju pravo da budu naznačeni uvek kada se rad objavi u celosti ili u delovima.
- Autori mogu koristiti rad u nastavne i nekomercijalne svrhe bez traženja dozvole od Izdavača.