EKSTERNA POSLOVNA KOMUNIKACIJA U FUNKCIJI UNAPREĐENJA POSLOVANJA ORGANIZACIJA

Autori

  • Aleksandra Gmitrović Rašković Telekom Srbija A.D., Izvršna jedinica Smederevo, Regija Beograd
  • Mirjana Stevanović Visoka poslovna škola strukovnih studija "Prof. dr Radomir Bojković" Kruševac

Ključne reči:

komunikacija, organizacija, direktna komunikacija.

Apstrakt

Komunikacija sa klijentima je od velikog značaja za uspešan rad organizacija, pogotovo sada kada je u našoj zemlji, tržište liberalizovano i na njemu postoji ogromna konkurencija gde se organizacije bore za pažnju i poverenje svakog klijenta. Dobra komunikacija sa klijentima je od presudne važnosti za poslovanje organizacija i treba znati da je klijent najvažnija osoba, da je zadovaljavanje potreba za određenom uslugom svrha rada organizacije. Komunikacija sa klijentom treba da se zasniva na uzajamnom uvažavanju i poverenju

Reference

Milašin Milanović, Izazovi marketinga u pošti i telekomunikacijama, Institut ekonomskih nauka, Beograd, 2001.

Miljojko Bazić, Savremeni odnosi s javnošću, Naučna KMD, Beograd, 2010, str. 182.

Marina Marković, Poslovna komunikacija : sa poslovnim bontonom, Klio, Beograd, 2003.str.213.

Preuzimanja

Objavljeno

21.06.2014.

Broj časopisa

Sekcija

Menadžment komunikacija